کد خبر: ۲۲۳۸۶
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۹:۱۵:۰۲

رییس جمهور فرانسه دوبلور شد!

رییس جمهور سابق فرانسه برای صدا پیشگی به انیمیشن کمدی «سنگ چخماق و شهر» پیوست.

به گزارش محیانیوز، فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سابق فرانسه، موقعیت جدیدی پیدا کرده است. رهبر حزب سوسیالیست که قبل از امانوئل مکرون رئیس جمهور کنونی فرانسه به عنوان رهبر فرانسه شناخته می شد، به جمع صداپیشگان فیلم سینمایی سنگ چخماق و شهر» که بر اساس دنیای انیمیشن پرطرفدار به سبک سیمپسون‌ها  ساخته شده است؛ پیوست.

این فیلم بلند، اسپین آف یک مجموعه کوتاه انیمیشن موفق به همین نام، درباره خانواده‌ای از عصر حجر  است که با مشکلات بسیار مدرنی روبرو هستند.

اولاند صداپیشه این فیلم جدید است که در حال ساخت است و چهره های مشهور فرانسوی از جمله برونو سولو بازیگر، ژولی گایه بازیگر، لئا دراکر بازیگر، فردریک بگبدر نویسنده، استفان برن مجری رادیو تلویزیون، گیوم گالین بازیگر و کارگردان، آملی نوتومب نویسنده مشهور و لئا سالمه روزنامه‌نگار لبنانی-فرانسوی پیوسته است.

«سنگ چخماق و شهر» درباره خانواده ای از عصر حجر است. از شخصیت های این انیمیشن می توان به داتکام که سفری پرماجرا به آینده دارد، پدرش بلاگ، مادرش اسپم و خواهر و برادرش وب و اورال آشنا برای مخاطبان فرانسوی و مجموعه ای از فیلم های کوتاه بر اساس کمیکی به همین نام اشاره کرد که توسط ژول کاریکاتوریست فرانسوی. در بیش از 180 قسمت سه دقیقه ای از شبکه فرانسوی-آلمانی Arte به نمایش درآمده و با اقبال زیادی روبرو شده است.

ژول فیلم«سنگ چخماق و شهر» را نوشت و آن را با ژان پل گیگ کارگردانی کرد. این فیلم ترکیبی از انیمیشن دوبعدی با سکانس‌های اکشن زنده است.

این فیلم محصول مشترک چند شرکت فرانسوی و بلژیکی سازنده قسمت های انیمیشن فیلم است و قسمت زنده آن به تازگی در بروکسل فیلمبرداری شده است. انتظار می رود این فیلم در بهار سال 2024 اکران شود.

انیمیشن علمی تخیلی «مارس اکسپرس» با صداپیشگی متیو آمالریک، لئا دراکر، دانیل نجو لوبه و ماری بووه این روزها در سینماهای فرانسه در حال نمایش است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی