7 شغل با حقوق بالای 15 میلیون تومان در کرج / مهرماه 1402

استخدام سرپرست فروش مویرگی و هرکا در کرج

یک شرکت که در زمینه پخش مواد غذایی و پروتئینی مشغول فعالیت است، سرپرست فروش مویرگی و هرگا استخدام می‌کند. برای شروع کار در این موقعیت شغلی فرد باید دارای سابقه سرپرستی و مدیریتی در حوزه پخش مواد غذایی- تندگردش  FMCG باشد و بیش از 6 سال سابقه کاری داشته باشد. متصدی این شغل هدایت و رهبری تیم فروش و نظارت بر فعالیت‌ها و عملکرد آن‌ها بر عهده می‌گیرد و حقوق وی از 15 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کارشناس گوگل ادز در کرج

یک شرکت که در زمینه تخصصی گوگل ادز (گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل) فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارشناس گوگل ادز است. توانایی طراحی و بهینه‌سازی کمپین‌های App ، Search و  Display از مهارت‌های لازم برای شروع این کار است. ساعت کاری شناور است و حقوق پرداختی برای این شغل از 15 میلیون تومان خواهد بود. همچنین بیمه تامین اجتماعی و پرداخت به موقع حقوق از تعهدات این شرکت است.

استخدام فروشنده فروشگاه در کرج

یک فروشگاه لوازم خانگی برای استخدام فروشنده آقا اقدام کرده است. فرد برای شروع فعالیت به کمتر از 3 سال سابقه کاری نیاز دارد و باید از 18 تا 35 سال سن داشته باشد. فن بیان و اصول مذاکره، روابط عمومی بالا و توانایی فروش از مهارت‌های لازم برای تصدی این شغل است. حقوق ثابت 15 میلیون تومان خواهد بود. بیمه تامین اجتماعی و آموزش حین کار هم از سوی فروشگاه انجام می‌شود.

استخدام برنامه نویس ارشد Back-End در کرج

یک شرک فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دنبال جذب برنامه نویس ارشد Back-End است. فرد برای کار در این موقعیت شغلی باید به c#.net، sql server، asp.net mvc، rest api، signal r، yarp، git، scrum و cqrs مسلط باشد. سابقه کاری مورد نیاز 3 تا 6 سال است و برای آقایان شرط پایان خدمت و یا معافیت دائم وجود دارد. فرد در این شغل از 18 میلیون تومان حقوق دریافت خواهد کرد.

استخدام سوپروایزر آموزشگاه زبان

یک آموزشگاه زبان با 7 سال سابقه فعالیت، سوپروایزر خانم استخدام می‌کند. فرد باید 3 تا 6 سال سابقه کاری و بین 25 تا 45 سال سن داشته باشد. روزهای کاری در هفته 5 روز است و امکان اضافه کاری نیز وجود دارد؛ مدت زمان قرارداد نیز باید حداقل 2 سال باشد. حقوق دریافتی فرد از 15 میلیون تومان خواهد بود و سایر مزایای قانونی از جمله بیمه، عیدی و سنوات هم پرداخت خواهد شد.

استخدام کارشناس شبکه در کرج

یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای استخدام کارشناس شبکه اقدام کرده است. فرد مورد نظر این شرکت باید مدرکCCNP ، MCSE و مدرک کارشناسی کامپیوتر داشته باشد. برای تصدی این شغل حداقل 3 سال سابقه کار و تجربه کافی در زمینه امنیت شبکه، فایروال‌ها و سرویس‌های مایکروسافتی لازم است. معافیت یا پایان خدمت برای آقایان مهم است و حقوق پرداختی از 15 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کارشناس منابع انسانی در کرج

یک شرکت فعال در حوزه محصولات تخصصی پوست و مو کارشناس منابع انسانی استخدام می‌کند. کارشناس منابع انسانی در در این شرکت باید مهارت‌های لازم برای تعیین استراتژی منابع انسانی را داشته باشد. همچنین باید به اصول و روش‌های جذب و استخدام و ارزیابی عملکرد مسلط باشد. محدوده سنی برای این موقعیت شغلی بالای 35 سال است و حقوق پرداختی نیز از 15 میلیون تومان خواهد بود.