ارزان ترین گوشی های نوکیا در بازار

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 105 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: 730 هزار تومان

حافظه داخلی این مدل از گوشی‌های نوکیا 4 مگابایت است. این موبایل فاقد دوربین سلفی و دوربین پشت است؛ اما قابلیت اتصال به 2G و رادیو FM را دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به ابعاد کوچک، وزن سبک، چراغ قوه، قابلیت ضبط مکالمه و عملکرد مناسب باتری اشاره کرد. همچنین، ابعاد صفحه نمایش نوکیا 105 حدود 2 اینچ بوده و به فناوری TFT مجهز است.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 106 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: 820 هزار تومان

این گوشی فاقد دوربین پشت و سلفی است. ظرفیت حافظه داخلی این مدل، 4 مگابایت بوده و تنها 70 گرم وزن دارد. قابلیت ضبط مکالمه، چراغ قوه، صفحه کلید فارسی و قابلیت اتصال به رادیو FM از جمله امکانات این تلفن همراه است. باتری لیتیوم یونی این دستگاه 800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و قابل تعویض است. صفحه نمایش نوکیا مدل 106 از نوع TFT بوده و اندازه آن 1.8 اینچ است.

گوشی موبایل نوکیا مدل 110 دو سیمکارت

قیمت: یک میلیون و 30 هزار تومان

ظرفیت حافظه داخلی این گوشی، 4 مگابایت است و قابلیت اتصال به شبکه ارتباطی 2G رادارید. صفحه نمایشگر رنگی نوکیا 110 از نوع TFT است. این گوشی به چراغ قوه، رادیو FM، باتری لیتیوم یونی 800 میلی‌آمپر و دوربین QVGA مجهز است. گوشی نوکیا مدل 110 از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. گوشی همراه نوکیا 110 در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی به بازار عرضه شده است.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 125 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: یک میلیون و 330 هزار تومان

این مدل از گوشی‌های نوکیا دارای صفحه کلید فارسی، قابلیت اتصال به 2G، رادیو FM و درگاه اتصال Micro USB است. حافظه داخلی گوشی 4 مگابایت بوده و در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. باتری لیتیوم یونی این مدل 1020 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و حداکثر تا 19 ساعت میزان شارژدهی مکالمه دارد. همچنین، ابعاد نمایشگر TFT نوکیا 125 حدود 2.4 اینچ است.