اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی رضا یوسفی شاهرخ آبادی، مربی تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی نسبت به مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت صادره و پرداخت ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شده بود که با صدور این رای از قرار دستور موقت رفع اثر می شود. این رای قابل تجدید نظر است.

مهدی نامجو، مربی تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم های ملوان بندر انزلی و شهدا عنبر کرمان برگزار شد که از سوی حسین اله دادی، تدارکات یتیم شهدیا عنبرآباد کرمان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی و بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در بازی شد؛ رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

صالح میرشکار، بازیکن تیم شهدا عنبر آباد کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه ازهمراهی تیم خود و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهدا عنبر آباد کرمان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از ۴ اخطار و سوء رفتار تیمی نبست به داور مسابقات باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های ساپیا و میهن آریو اسلامشهر برگزار شد که از سوی حسینی، بازیکن تیم مهین آریو اسلامشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم میهن اریو اسلامشهر به دلیل داشتن ۵بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و چادرملو اردکان برگزار و از سوی حیدرجعفری، مربی تیم مس سونگون ورزقان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی با مربی تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بابک احمدزاده، مربی تیم مس سونگون ورزقان به دلیل رفتار غیرورزشی با مربی تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

یوسف تقی پور، تدارکات تیم مس سونگون ورزقان به دلیل بدرفتاری مقابل داور بازی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

بابک رضی، مربی تیم چادر ملو اردکان به خاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم چادرملو اردکان به دلیل داشتن ۶بازیکن اخطاری باید ۱۲۰ ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم مس سونگون ورزقان نیز به دلیل داشتن ۶بازیکن اخطاری باید ۱۲۰ ریال جریمه نقدی پرداخت کند.