به گزارش محیانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: فناوری دستگاههایی که در ایستگاههای تندرو قرار دارد قدیمی بوده و به همین دلیل با برنامهریزی و هماهنگی صورت گرفته، از طریق سازمان فاوای شهرداری تهران، 160 ایستگاه بی آرتی به دستگاههای ریدر جدید مجهز شدند که با نرمافزارهای جدید به صورت آنلاین کار را مدیریت میکنیم و 150 دستگاه دیگر نیز ظرف چند روز آینده نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم تا پایان سالجاری تمامی اتوبوسهای ملکی و خصوصی خطوط به دستگاههای جدید مجهز شوند که بحث فرار بلیت مدیریت شود.
علیزاده افزود: البته در حال حاضر 80 درصد ایستگاه ها هزینه سفر پرداخت می شود و 20 درصد دیگر به دلیل نبود متصدی کنترل بلیت در تراکنش ثبت نمی شود که جزو ایستگاه های کم مسافر محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دلیل عدم بکارگیری متصدی در برخی ایستگاه ها را نداشتن صرفه اقتصادی برای اتوبوسرانی عنوان کرده است.