تصاویر / پادشاه آفرود برگ برنده‌اش را رو کرد

دیفندر ۱۳۰ از مدل ۱۱۰،حدود ۳۴۰ میلیمتر کشیده‌تر است.از نظر طراحی بیرونی با تغییری مواجه نمی‌شویم، جز اینکه بدنه و شیشه عقبِ خودرو کشیده‌تر شده است. فاصله بین دو محور در این خودرو هیچ فرقی با مدل ۱۱۰ ندارد.

لندرور

در نمای داخلی این خودروی ۸ نفره، به خصوص در داشبورد،کمی تغییر به چشم می‌خورد. دنده از کنسول وسط به مرکز داشبورد منتقل شده و سعی کرده‌اند تا فضای زیادی را برای سرنشینان فراهم کنند.

نمایشگر ۱۰ اینچی پشت آمپر و همچنین نمایشگر ۱۱.۴ اینچی اطلاعات-سرگرمی هم در جای خود خودنمایی می‌کنند. در واقع باید این خودرو را یک آفرودر بزرگ و جادار بدانیم.

لندرور

مشخصات فنی

این خودرو با ۳ پیشرانه عرضه می‌شود. پیشرانه P۳۰۰ ،که هیبریدیِ توربوشارژ است، ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی می‌باشد که ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتونمتر گشتاور دارد.

پیشرانه D۳۰۰ که نسخه دیزل این خودرو است، همان قدرت P۳۰۰ اما گشتاور ۶۵۰ نیوتون‌متری دارد!

لندرورپیشرانه P۴۰۰ به همراه یک موتور الکتریکی دارای ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتون‌متر گشتاور است.

شتاب صفر تا صد این ۳ پیشرانه به ترتیب (P۳۰۰) ۸ ،(D۳۰۰) ۷.۵ و(P۴۰۰) ۶.۶ ثانیه است.

گیربکس این خودرو ۸ سرعته اتوماتیک ZF است.

این خودرو در ۴ نسخه عرضه می‌شود که به ترتیب X-Dynamic SE ، SE ، S و X نام دارند.

لندرور

قیمت مدل پایه و استاندارد آن حدود ۶۹ هزار دلار است.

لندرور