مذاکره مستقیم نکونام با لژیونر معروف

یکی از بازیکنانی در فهرست مورد نظر جواد نکونام برای نقل و انتقالات تابستانی قرار داشت، امیرحسین حسین زاده است.

بازیکنی که فصل قبل از استقلال راهی شارلوا بلژیک شد و آبی‌ها در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر، به دنبال بازگرداندن وی بوده‌اند. 

در حاشیه تمرین امروز استقلال، نکونام صراحتا اعلام کرد که قصد داشته است تا حسین زاده را به خدمت بگیرد و حتی در این زمینه نیز خودش شخصا دست به کار شده و با مالک تیم بلژیکی تماس داشته است. 

سرمربی استقلال در تمرین امروز و در واکنش به این سوال که از لیست اولیه او چند بازیکن باقی مانده که باشگاه بتواند جذب کند، گفت: ما توانستیم آرمین و مهرداد را بگیریم که من خودم با آنها مستقیم صبحت کردم تا این اتفاق افتاد.

من شفاف می‌گویم خودم با باشگاه شارلوا و آقای بیات، مدیر این باشگاه، برای امیرحسین حسین‌زاده صحبت کردم که به اینجا بیاید و خودش هم دوست دارد بیاید اما پول نیاز دارد؛ باید بازیکن را برای سه سال بخریم و مبلغی را اعلام کرده‌اند که به هر حال باید مذاکره شود.  

نکونام اظهار داشت: ما این بازیکن را می‌خواهیم بخریم و خودش هم دوست دارد بیاید اما با کی و با چی؟ من سرمربی باید زنگ بزنیم با این و آن صحبت کنیم و آخرش هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.  با توجه به صحبت‌های نکونام، مشخص است که سرمربی آبی‌ها و خود حسین زاده راغب به انجام این انتقال هستند اما استعفای ناگهانی حجت کریمی از سرپرستی مدیرعاملی استقلال، برنامه‌های نکو را به هم ریخته است.