کد خبر: ۱۰۴۵
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۲۰:۰۲:۰۴

ست خانوادگی برای اربعین

باز هم اربعین می‌رسد و صدای قلب صدها هزار عاشق در و دیوار زمین و زمان را به تپش وا می‌دارد. ایرانیان سال‌های سال است که برای عزاداری امام حسین (ع) لباس سیاه بر تن می‌کنند و در این روز به یاد امام و یارانش هستند. در این مطلب ست خانوادگی برای این روزها را کنار هم گرد آوردیم.

 

مانتو یا عبا

بانوان ایرانی در این روز مانتوهای بلند یا عبا مشکی بر تن می‌کنند. این عبا ها اغلب بدون دکمه بوده و برای این مراسم طراحی شده‌اند.

 

شال یا روسری‌های قواره بزرگ

شال‌ها و روسری‌های قواره بزرگ برای این استایل بسیار مناسب هستند. میزان پوشش ‌دهی حجاب در این روسری‌های قواره بزرگ بهتر است.

 

ست مردانه

پیراهن مشکی طرح دار به همراه شلوار

پیراهن مردانه مشکی ساده انتخاب مناسبی برای این مراسم است. البته باید بگویم چند سالی است پیراهن‌های مردانه طرح‌دار طرف‌دارهای زیادی پیدا کرده است.  شلوارهای کتان با پارچه‌ای مشکی برای این مراسم بسیار مناسب هستند.

 

شال‌های عزاداری

 شال‌های ساده مشکی به همراه طرح یا تایپوگرافی ویژه برای مراسم اربعین انتخاب مناسبی برای پیراهن‌های ساده هستند.

 

ست کودکان

کودکان و نوجوان‌ها در این مراسم نقش ویژه‌ای دارند و با تمام احساس پاک خود برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند. پس باید لباس‌های عزاداری که برای خدمت به امام خود بر تن می‌کنند باب میل‌شان باشد. خیلی راحت می‌توانید طرح مورد نظر را با کمک خودشان بر روی لباس مشکی ساده چاپ کنید.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی