کد خبر: ۱۱۶۹۰
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۴۵:۴۰

هیچ تیمی این «گلزن» را نمی‌خواهد!

حواشی روملو لوکاکو باعث شده است تا تیمی این بازیکن ۳۰ ساله را نخواهد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، روملو لوکاکو ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال بلژیک یکی از گزینه‌های باشگاه یوونتوس برای تقویت خط حمله در صورت جدایی دوشان ولاهوویچ است اما هواداران یوونتوس علاقه‌ای به جذب مهاجم بلژیکی پیشین اینتر ندارند و این به خاطر رفتاری است که این بازیکن در فصل قبل سری  A  برابر یووه با پیراهن اینتر داشت.

چلسی دیگر قصدی برای به خدمت گرفتن لوکاکو ندارد. این امر تا حدی به خاطر عملکرد نه چندان خوب او در زمین و تا حدی به دلیل یک مصاحبه غیرمجاز که انجام داد و باعث عصبانیت باشگاه و هواداران چلسی شد که بعدا مجبور شد عذرخواهی کند. روملو لوکاکو قرار بود که بعد از آمدن پوچتینو به چلسی برگردد و دوباره در لیگ برتر انگلیس به میدان برود ولی پوچتینو تمایلی به خرید این بازیکن ندارد. رسانه‌های عربی و اروپایی از پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی الهلال به لوکاکو خبر دادند و حتی نماینده باشگاه الهلال برای مذاکره با این مهاجم بلژیکی راهی فرانسه هم شد.

روملو لوکاکو

 لوکاکو همچنین به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داده است و اعلام کرده که می‌خواهد در فوتبال اروپا باقی بماند. او بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا که با شکست اینتر مواجه شد زیر فشار زیادی است و حتی با توهین‌های نژادپرستانه هم روبرو شد.

 
 

به نظر می‌رسد که دوران حضور لوکاکو در فوتبال ایتالیا به پایان رسیده است چرا که هواداران اینتر هم به خاطر مذاکرات این بازیکن با یوونتوس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند. 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی