کد خبر: ۱۵۳۲۳
۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۵۸:۰۱

پرسپولیس / سرنوشت مهاجم جدید؟ احتمالا تبعید به نیمکت

به احتمال خیلی زیاد مهاجم جدید سرخ پوشان جایی در ترکیب اصلی تیم نخواهد داشت.

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود گزینه های زیادی را بررسی کرد و در نهایت با نبیل باهویی مهاجم سوئدی- مراکشی قرارداد امضا کرد.

اما نکته عجیب و غریب اینکه این مهاجم بدون رضایت سرمربی سرخ پوشان جذب شده است و این را یحیی گل محمدی به صراحت اعلام کرده است.

بهترین تیم یک دهه اخیر فوتبال ایران و شانس اصلی برای درخشش در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با مهاجمی قرارداد امضا کرده است که سران باشگاه او را بدون رضایت و یا شاید حتی آگاهی سرمربی تیم جذب کرده اند.

آیا چنین بازیکنی در تفکرات یحیی گل محمدی جایی دارد؟ طبیعی است که سرنوشت چنین بازیکنی تبعید به نیمکت خواهد بود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی همه مهاجمان خارجی و داخلی خود را از دست داد و تنها شهاب زاهدی را جذب کرد که این بازیکن در ۴ بازی که در لیگ برتر به میدان رفته پایش به گلزنی بازنشده است و تنها یک پاس گل داده است.

گل محمدی با نیمکت نشین کردن زاهدی در دیدار اخیر برابر فولاد نشان داد که از عملکرد این بازیکن راضی نیست اما آیا سرخ پوشان همچنان بدون مهاجم به میدان خواهند رفت یا گل محمدی نظر دیگری دارد؟

فعلا که با این شرایطی که باهویی دارد نباید منتظر قرار گرفتن او در ترکیب اصلی باشیم آن هم در شرایطی که گزینه گل محمدی نبوده است مگر اینکه او در تمرینات آنقدر خوب و آماده باشد که نظر سرمربی تیم را تغییر دهد.

منبع: شفقنا

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی