کد خبر: ۱۷۸۷۶
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۹:۴۵:۰۲

استقبال ویژه ازبکستانی ها از نساجی + عکس

تیم فوتبال نساجی مازندران در میان استقبال قابل توجه ازبکستانی‌ها وارد این کشور شد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته سوم طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری بار دیگر از سر گرفته می‌شود و در این بین سه نماینده فوتبال ایران هم بار دیگر به میدان خواهند رفت.
پرسپولیس در تهران میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود و در ازبکستان هم نساجی و سپاهان به ترتیب با نوبهار و آلمالیق بازی می‌کنند.
عصر روز گذشته اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران با پرواز چارتر راهی ازبکستان شدند و نکته جالب توجه استقبال گرم ازبکستانی‌ها از مهدی رحمتی و شاگردانش در بدو ورود به این کشور بود.
به هر حال ایران و ازبکستان ریشه‌های فرهنگی مشترکی دارند و سال‌ها پس از جدایی این کشور از ایران بزرگ، همچنان در سمرقند و بخارا مردم با زبان فاسی صحبت می‌کنند.
ازبک‌ها به گرمی از نساجی در ورود به کشورشان استقبال کردند و اعضای باشگاه نوبهارنامانگان و جمعی از طرفداران این تیم با اهدای گل و شیرینی‌های سنتی و نمایش رقص محلی در فرودگاه این شهر به مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان نساجی خوش آمد گفتند.

 

نساجی در دو بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا در نخستین گام در بازی بیرون از خانه با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش، مومبای سیتی هند را شکست داد و در بازی خانگی در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳برصفر، مغلوب تیم الهلال عربستان شد.
تا پایان هفته دوم مسابقات در گروه D آسیا تیم‌های الهلال عربستان و نوبهارنامانگان ازبکستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل اول و دوم جدول هستند. تیم نساجی با یک پیروزی و یک شکست با ۳ امتیاز سوم و مومبای سیتی هند بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

لیگ قهرمانان ؛ استقبال از نساجی در ازبکستان با رقص محلی لیگ قهرمانان ؛ استقبال از نساجی در ازبکستان با رقص محلی

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی