کد خبر: ۳۰۰۸۳
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۰۸:۳۰:۰۲

قوانین طلایی برای داشتن تیم کاری موفق

برای ایجاد یک کسب و کار موفق باید راه های تشکیل تیم کاری موفق و منسجم را بدانیم و اعضای تیم را بر اساس تخصص انتخاب کنیم.

به گزارش محیانیوز، اگر یک تیم را رهبری می کنید و می خواهید اعضای تیم، کار خود را به شکل عالی ارائه دهند، چگونه باید برای آن ها توضیح دهید که چه کار کنند؟ سه مورد مهم که برای تیم کاری موثر مورد نیاز است، چه چیزهایی هستند؟

اول از همه برای یک تیم کاری خوب کار کنند، باید قادر باشند نیازهای تیم را بر نیازهای خودشان اولویت دهند. اعضای تیم باید نشان دهند که به یکدیگر وابسته هستند، به هم تکیه می کنند اما به این معنا نیست که هر عضو تیم، کار خودش و نیازهایش را کنار بگذارد و مدام به فکر اهداف تیم باشد، بلکه باید تعادل را در این بین رعایت کند.

دوم این که همه افراد در تیم باید به اهداف واضح و یکسانی متعهد باشند. تیم های کاری خوب، زمان و انرژی خود را سر بحث کردن در مورد اهداف یا ارتقا اهداف خودشان هدر نمی دهند.

سوم این که رهبران و مدیران باید روی توانایی های منحصر به فرد اعضای تیم از طرق مختلف تمرکز کنند تا به اهداف کلی تیم دست پیدا کنند. اعضای تیم باید برای استفاده 100 درصدی از استعداد خود با یک برنامه ریزی منظم کاملاً شجاعت داشته باشند تا بتوانند خودشان را بالا بکشند.

تیم کاری عالی

قوانین طلایی یک تیم کاری موفق

از آن جایی که کارمندان طرز فکر عمومی یک تیم را می فهمند، ممکن است به ساختاری برای رفتارهای مشخص در گروه کاری نیاز داشته باشند و چنانچه در این بخش از موفقیت در نمناک گفته ایم باید به یک روش یکسان، مهارت های تیم کاری را به نمایش بگذارند. مدیران و رهبران هم می توانند روی رفتارهای زیر تمرکز داشته باشند :

1. آموزش ارتباط موثر به کارکنان :

این که چگونه با یکدیگر ارتباط خوبی داشته باشند و از بیان کردن ایده هایشان نترسند. اعضای تیم باید تشویق شوند که ایده های خود را با احترام به یکدیگر بیان کنند، شخصیت یکدیگر را بهتر بشناسند و به خوبی به حرف های هم گوش دهند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی