کد خبر: ۳۱۴۱۳
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ۱۶:۲۸:۰۱

اپل ظاهراً روی توسعه آیپد تاشو دارد کار انجام میدهد

برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.

به گزارش محیانیوز،ابتدای سال جاری میلادی مینگ‌-چی کو تحلیلگر اپل پیش‌بینی کرده بود که آیپد تاشو اپل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ و راس یانگ یکی از منابع آگاه بازار نظر دیگری داشتند و اعلام کردند خبری در مورد چنین دستگاهی نشنیده‌اند. حالا برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.

وب‌سایت DigiTimes با انتشار تصویری از یک آیپد تاشو می‌گوید اپل در حال بررسی عرضه آیپد تاشو در آینده است. این تصویر به اتکای اطلاعات فاش شده از طریق منابع آگاه بازار در بخش زنجیره تأمین به اشتراک گذاشته شده است. طی سال‌های اخیر که گوشی‌های تاشو بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است، خبر‌هایی غیررسمی در مورد تلاش اپل برای توسعه آیفون تاشو منتشر شده است.

اپل به جای گوشی تاشو روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند

طی سال‌های اخیر خبر‌های غیررسمی مختلفی در مورد تلاش اپل برای توسعه گوشی تاشو منتشر شده است. حالا برخی منابع آگاه بازار به نقل از زنجیره تأمین می‌گویند این شرکت به جای توسعه آیفون تاشو روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.

مینگ-چی کو تحلیلگر اپل پیشتر و در ماه ژانویه ۲۰۲۳ در گزارشی به این موضوع اشاره کرده بود که آیپد تاشو اپل در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. وی همچنین گفته بود که آیپد تاشو دارای طراحی کاملاً جدیدی خواهد بود و با پایه فیبر کربنی سبک و بادوام در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی‌های تاشو برند‌هایی مانند سامسونگ و گوگل دارای لولا هستند که به دستگاه اجازه می‌دهد مانند کتاب باز و بسته شود. به نظر می‌رسد آیپد اپل نیز همین سیستم را داشته باشد. همین سیستم کمک می‌کند تا نمایشگر بسیار بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های موجود در هنگام باز شدن دستگاه در اختیار کاربران قرار گیرد.

اپل هنوز هیچ دستگاهی با نمایشگر تاشو عرضه نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که این شرکت همه گزینه‌ها را در درازمدت بررسی می‌کند. باید دید اولین دستگاه تاشو اپل آیفون، آیپد یا مک تاشو خواهد بود.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی