کد خبر: ۳۱۴۱۴
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ۱۶:۲۷:۰۱

عجیب‌ترین آی‌فون تاریخ در راه می باشد

یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود

به گزارش محیانیوز،از زمانی که کمپانی گوگل با عرضه پیکسل فولد به بازار سال ۲۰۲۳ را آغاز کرد، اپل، تنها غایب بزرگ بازار گوشی‌های تاشو به حساب می‌آید. در همین راستا خبرگزاری دیجی‌تایمز مدعی شد گوگل با برنامه‌ریزی عظیم در این زمینه، در نظر دارد تولید تبلت تاشو را در دستور کار قرار دهد و احتمالا این دستگاه در مراسم I/ O ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

با اعلام این خبر از سوی دیجی‌تایمز، اپل نیز به تقلید از گوگل و برای عقب نیفتادن از این کمپانی در بازار رقابت، تولید تبلت تاشو را در برنامه‌های خود قرار داده، اما فعلا جزئیات دیگری در این زمینه اعلام نشده است. این نشریه عنوان کرد اگرچه اپل ‌سال‌هاست کار روی آی‌فون تاشو را شروع کرده، اما هیچ‌یک از مدل‌های آزمایشی وارد تولید انبوه نشده‌اند. این نشریه مدعی شد آخرین اتود اپل از این مدل گوشی با طراحی خاص، عجیب و منحصربه‌فرد مراحل آخر را پشت سر می‌گذارد و احتمالا رونمایی از عجیب‌ترین آی‌فون تاریخ با امکان تاشدن به سال ۲۰۲۴ موکول خواهد شد.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی