کد خبر: ۳۱۴۲۱
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ۱۶:۴۵:۰۱

رونمایی از برگ برنده گوشی جدید و ارزان موتورولا انجام شد

موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.

به گزارش محیانیوز،این درحالی است که موتو G۱۳، نسل قبلی موبایل این سری که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد، از نمایشگر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. همچنین مدل‌های گران‌قیمت‌تر موتو G۲۳ و حتی G۵۳ از نمایشگری با رزولوشن کمتر از ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برند و کاربرانی که دستگاهی با نمایشگر قدرتمندتر می‌خواستند، باید سراغ موتو G۷۳ می‌رفتند. حالا موتو جی ۱۴ با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس معرفی شده است.

(عکس) رونمایی از برگ برنده گوشی جدید و ارزان موتورولا

مشخصات گوشی هوشمند موتورولا موتو G۱۴

موتورولا Moto G۱۴ از نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰ به ۹، رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. با وجودی اینکه نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتزی آن از رفرش ریت موتو جی ۱۳ با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز کمتر است، ولی نمایشگر دستگاه رزولوشن خوبی دارد.

(عکس) رونمایی از برگ برنده گوشی جدید و ارزان موتورولا

موبایل جدید موتورولا از تراشه ۱۲ نانومتری Unisoc T۶۱۶ بهره می‌برد. این تراشه تفاوت چندانی با چیپ ۱۲ نانومتری هلیو G۸۵ ندارد؛ هرچند پردازنده گرافیکی آن‌ها متفاوت است.

موتو جی ۱۴ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که نوید پخش موسیقی تا ۹۴ ساعت یا نمایش ویدیو تا ۱۶ ساعت را می‌دهد. موبایل جدید از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این درحالی است جی ۱۳ از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

موبایل جدید از رم ۴ گیگابایتی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. علاوه بر پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری با پشتیبانی از رادیو FM نیز در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از اسپیکر‌های استریو با Dolby Atmos برای گوش‌دادن به موسیقی استفاده کنند.

(عکس) رونمایی از برگ برنده گوشی جدید و ارزان موتورولا

پنل پشتی دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فناوری کواد پیکسل مجهز است. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است. هم دوربین سلفی و هم دوربین اصلی دستگاه می‌توانند ویدیو‌هایی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ به‌روزرسانی ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنند.

موبایل جدید با استاندارد IP۵۲ برای مقاومت نفوذ گردوغبار و آب و حسگر اثرانگشت روی فریم به بازار عرضه می‌شود. ترکیب رنگ موبایل جدید آبی آسمانی و خاکستری است. قیمت این موبایل جدید در بازار روپیه ۱۰ هزار روپیه (حدود ۱۲۱ دلار) است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی