کد خبر: ۳۲۲۹۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۲۱:۱۵:۰۲

با پاسخ دادن به این تست دانش خود را در مورد «ارباب حلقه ها» بسنجین

طرفداران دنیای ارباب حلقه ها با بازگشت آن در قالب سریال حلقه های قدرت (Rings of Power) شکفت زده شدند، سریالی اسپین آفی که مطابق انتظار با واکنش های متفاوتی همراه شد.

به گزارش محیانیوز،حلقه های قدرت در واقع پیش درآمدی بر مجموعه های The Hobbit و The Lord of the Rings نوشته جی آر آر تالکین است. داستان این سریال در عصر دوم زمین میانی رخ می دهد، هزاران سال پیش از داستان سری فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت ها. این سریال روزهای جوانی شخصیت گالادریل را روایت می کند که شامل شکل گیری و ساخت حلقه های قدت و ظهور سائورون به عنوان خداوند تاریکی است.

با این کوییز دانش خود را در مورد دنیای ارباب حلقه ها بسنجید

البته حلقه های قدرت اولین باری نیست که آثار تالکین در قالب سریال و فیلم اقتباس می شود. تالکین نام بزرگی در هالیوود است. در میان سه گانه پیتر جکسون از ارباب حلقه ها، The Return of the King توانست یازده جایزه اسکار با خود به خانه ببرد که شامل بهترین فیلم نیز بود. او بعد از این سه گانه به سراغ ساخت The Hobbit رفت که موفقیت سه گانه اصلی را نداشت. در ادامه این مطلب و در قالب یک کوییز می خواهیم دانش شما را در مورد دنیای کلی ارباب حلقه ها (اعم از سریال حلقه های قدرت، سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت ها) بسنجیم.

پادشاهی نومنور توسط چه کسی بنیان نهاده شد؟۱- پادشاهی نومنور توسط چه کسی بنیان نهاده شد؟

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی