کد خبر: ۳۲۲۹۷
۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۱۵:۰۲

با پاسخگویی به این سوال دانش خود در مورد سریال «Dark» را بسنجین

اگر چه نتفلیکس کتابخانه بزرگی از فیلم ها و سریال هایی دارد که همه ما تماشا می کنیم اما کاری که آن ها توانسته اند در زمینه تولیدات اورجینال انجام دهند شایسته تقدیر است.

به گزارش محیانیوز،در میان سریال های غیرانگلیسی زبانی که نتفلیکس اخیراً تولید کرده و مورد استقبال قرار گرفته سریال درام آلمانی Dark است. با تمرکزی سنگین بر سفر در زمان و تاثیرات بسیاری که این موضوع دارد، این سریال پایگاه بزرگی از طرفداران را پیدا کرد که به شکلی بی پایان روی ریزترین جزییات داستان تمرکز کردند تا بتوانند از داستان پیچیده و شخصیت های فراوان آن سر دربیاورند.

حتی اکنون که این سریال پس از سه فصل به پایان رسیده نیز برخی برای پی بردن به اتفاقات داستان سریال Dark از نو به تماشای آن نشسته اند. اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید و فکر می کنید از معدود کسانی هستید که هیچ چیزی را در آن از دست نداده اید، شما را دعوت می کنیم که به کوییز پیش رو در مورد سریال Dark پاسخ دهید تا دانش خود را در مورد این سریال محک زده باشید.

مایکل چند ساله بود که توسط اینس کانوالد به فرزندی پذیرفته شد؟۱- مایکل چند ساله بود که توسط اینس کانوالد به فرزندی پذیرفته شد؟

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی