کد خبر: ۳۲۴۶۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۵:۰۵:۰۴

پرفروش ترین برندهای ساعت سوئیسی در سال ۲۰۲۳ کدام بودن؟

ساعت های سوئیسی به ظرافت، زیبایی و کیفیت شان شهره اند

به گزارش محیانیوز،تصویر زیر، سهم هر یک از برندهای ساعت سوئیسی را از مجموع فروش ساعت های سوئیسی در سال ۲۰۲۳ نشان می دهد.

سلطه ی رولکس بر بازار ساعت سوئیس

طبق برآوردها، فروش ساعت های برند رولکس در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار از ۱۱/۲ میلیارد دلار عبور کرد که این رقم فاصله ی چشمگیری با میزان فروش دیگر برندهای سوئیسی همچون کارتیه و امگا در سال ۲۰۲۳ دارد که به ترتیب ۳/۵ میلیارد دلار و ۲/۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

به علاوه، برند رولکس توانسته با اختصاص دادن ۳۰/۳ درصد از سهم بازار خرده فروشی، جایگاه خود را در بازار ساعت های سوئیسی تثبیت کند.

جدول زیر برندهای ساعت سوئیسی و سهم هر یک آن ها از مجموع فروش ساعت های سوئیسی در سال ۲۰۲۳ را نشان می دهد:

صنعت ساعت سوئیس در سال ۲۰۲۳ رکورد فروش ۳۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. ۴ برند بزرگ ساعت های سوئیسی یعنی رولکس، پتک فیلیپ، اودمر پیگه و ریچارد میل توانستند در مجموع ۴۳/۹ درصد از سهم بازار سال گذشته ی ساعت های سوئیسی را به خود اختصاص دهند. این در حالی است که سهم این ۴ برند از بازار سال ۲۰۱۹ ساعت های سوئیسی پیش از همه گیری کرونا، در مجموع ۳۶/۹ درصد بود.

لازم به ذکر است که برند سوئیسی واشرون کنستانتین هم در سال ۲۰۲۳ توانست با فروش ۱/۲۳ میلیارد دلاری به جمع ۸ برند ساعت سوئیسی با فروش میلیارد دلاری بپیوندد.

ساعت های لوکس و گران قیمت سوئیسی با قیمت بیش از ۲۸ هزار دلار، سهمی ۶۹ درصدی از رشد بازار ساعت های سوئیسی در سال ۲۰۲۳ داشتند. به علاوه، این ساعت ها ۴۴ درصد از کل ارزش صادرات ساعت های سوئیسی را به خود اختصاص دادند. با این وجود، سهم این ساعت ها از تعداد ساعت های سوئیسی به فروش رفته در سال ۲۰۲۳ تنها ۲/۵ درصد بوده است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی