کد خبر: ۳۲۵۲۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۵:۰۱

نگاهی به روابط عاشقانه‌ی رانندگان فرمول یک بیاندازیم

مسابقات فرمول یک ۲۰۲۴ در ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ به میزبانی بحرین برگزار شد. رانندگان فرمول یک همیشه مشهور بودند، اما در سال های اخیر با افزایش توجه به این رشته پس از پخش مجموعه پرطرفدار Drive to Survive در نتفلیکس، بیشتر شناخته شدند.

به گزارش محیانیوز،در ادامه نگاهی به شرکای زندگی رانندگان فرمول یک می اندازیم.

جورج راسل – کارمن مونترو موندت

نگاهی به روابط عاشقانه‌ی رانندگان فرمول یک

 

جورج راسل، هم تیمی لوییس همیلتون در مرسدس، از سال ۲۰۱۹ با شریک زندگی اش کارمن مونترو موندت (Carmen Montero Mundt) رابطه دارد.

موندت در یک شرکت سرمایه گذاری با نام رافر الپی در لندن به عنوان کارگزار مالی کار می کند و آنها برای اولین بار در سال ۲۰۲۰، در کنار هم دیده شدند. آنها از طریق یک دوست مشترک با یکدیگر آشنا شده و موندت به طور منظم در رویدادهای مختلف همراه شریک زندگی اش دیده می شود.

مکس ورشتپن – کلی پیکه

 

مکس ورشتپن، قهرمان سه دوره جهان، با مدل و روزنامه نگار برزیلی کلی پیکه (Kelly Piquet) رابطه دارد. در حالی که ورشتپن این روزها بزرگترین ستاره فرمول یک است، امیدوار است که از پدر معروف همسرش، نلسون پیکه که در فاصله سال های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۱ سه بار قهرمان جهان شده است، پیشی بگیرد.

برادر کلی، نلسون پیکه جونیور نیز، راننده فرمول یک بود که در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در این رقابت ها شرکت کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که این زوج از سال ۲۰۲۰ با هم رابطه دارند.

سرجیو پرز – کارولا مارتینز

 

سرجیو پرز، هم تیمی ورشتپن در رد بول، به اندازه‌ی هم تیمی اش مشهور نیست، اما یکی از معدود ستاره های فرمول یک است که متاهل و صاحب فرزند است. پرز ۳۴ ساله در ژوئن ۲۰۱۸ با کارولا مارتینز (Carola Martinez) 25 ساله که از سال ۲۰۱۷ با او رابطه داشت، ازدواج کرد.

آنها صاحب یک پسر و یک دختر به ترتیب ۶ و ۴ ساله شده اند. اطلاعات چندانی در مورد مارتینز در دسترس نیست، اما او بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

شارل لکلرک – الکساندرا سنت ملو

 

در حال حاضر شارل لکلرک راننده شماره یک فراری است , این راننده ۲۶ ساله با الکساندرا سنت ملو (Alexandra Saint Mleux) که یک مدل است رابطه دارد و در چندین مسابقه در کنار هم دیده شده اند. ملو ۲۲ ساله دانشجوی رشته هنر است.

کارلوس ساینز جونیور – ربکا دونالدسون

 

کارلوس ساینز جونیور، راننده فراری، نیز مانند بسیاری از ستاره های فرمول یک با یک مدل به نام ربکا دونالدسون (Rebecca Donaldson) که اهل اسکاتلند است رابطه دارد. آنها به تازگی رابطه خود را شروع کرده اند. ساینز و دونالدسون برای اولین بار در حال قدم زدن در میلان دیده شدند و کمی بعد رابطه خود را رسمی کردند.

اسکار پیاستری – لیلی زنیمر

نگاهی به روابط عاشقانه‌ی رانندگان فرمول یک

 

اسکار پیاستری ۲۲ ساله در اولین فصل حضورش در فرمول یک در سال ۲۰۲۳، عملکرد قابل توجهی داشت و ۹۷ امتیاز کسب کرد و در رده نهم جدول راننده ها قرار گرفت. زندگی خصوصی این راننده استرالیایی از زمان ورود او به دنیای فرمول یک، کمتر در انظار عمومی بوده است. اما در ماه ژوئن، او عکسی از خود در کنار همسرش لیلی زنیمر (Lily Zneimer) در ویمبلدون را به اشتراک گذاشت. این زوج از دوران مدرسه با هم آشنا بوده اند و نزدیک به پنج سال است که با هم رابطه دارند. زنیمر به طور منظم در رویدادها از شریک زندگی اش حمایت می کند. ظاهرا او همچنان دانشجو است.

والتری بوتاس – تیفانی کرومول

نگاهی به روابط عاشقانه‌ی رانندگان فرمول یک

 

والتری بوتاس اگرچه دیگر یکی از بزرگترین رانندگان فرمول یک نیست، اما از فصل ۲۰۱۳ یک چهره ثابت در این رقابت ها بوده است. بوتاس اکنون با ورزشکار المپیکی به نام تیفانی کرومول (Tiffany Cromwell)، دوچرخه سوار استرالیایی رابطه دارد. آنها در روز ولنتاین سال ۲۰۲۰ رابطه خود را رسمی کردند.

کرومول ۳۵ ساله در تیم Canyon-SRAM دوچرخه سواری حرفه ای است و در طول دوران حرفه ای خود چندین مدال نقره و برنز کسب کرده و در المپیک توکیو نیز شرکت داشته است. او در استرالیا زندگی می کند و بوتاس در تعطیلات فرمول یک اغلب در این کشور دیده می شود.

لوییس همیلتون، فرناندو آلونسو و لندو نوریس در حال حاضر مجرد هستند

 

اگرچه این متن درباره شرکای زندگی رانندگان فرمول یک است، اما با توجه به اینکه فرناندو آلونسو، لندو نوریس و لوییس همیلتون از بزرگترین ستاره های فرمول یک به شمار می روند، ذکر وضعیت آنها نیز ضروری است.

رابطه پر فراز و نشیب همیلتون با نیکول شرزینگر خواننده پوسیکت دالز که هفت سال ادامه داشت، بر کسی پنهان نیست. او همچنین با چندین سلبریتی دیگر از جمله نیکی میناژ، کندال جنر، ریتا اورا و شکیرا رابطه داشته است، اما در سال ۲۰۲۱ ادعا کرد که به جای تمرکز بر روابط عاطفی، روی مسابقاتش متمرکز شده است.

 

آلونسو در آوریل سال گذشته از شریک زندگی اش آندرا اشلایگر جدا شد. پیش از این رابطه، آلونسو از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ با خواننده اسپانیایی راکل د روساریو ازدواج کرده بود.

 

لندو نوریس که یکی از محبوب ترین راننده های فرمول یک در میان هواداران است، در سپتامبر پس از توافق بر جدایی متقابل، از مدل پرتغالی لوئیزینیا اولیویرا جدا شد و گفته می شود این راننده ۲۴ ساله بریتانیایی همچنان مجرد است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی